Cykl wyjątkowych spotkań w Arche Hotelu Tobaco w Łodzi
Zapraszamy na cykl networkingowych śniadań w Arche Hotelu Tobaco – miejscu, gdzie pasja spotyka profesjonalizm! Podczas porannych spotkań eksperci z różnych branż dzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem, inspirując przedsiębiorców do nowych działań. W luźnej, aczkolwiek inspirującej atmosferze krótkie wystąpienia przeplatają się z okazją do swobodnych rozmów, pozwalających nawiązać wartościowe kontakty biznesowe.
Cena biletu wynosi tylko 60 PLN - to tyle, ile kosztuje hotelowe śniadanie.
A oprócz pysznie przygotowanego śniadania, uczestnicy mają szansę na wymianę pomysłów, zadawanie pytań i budowanie relacji w wyjątkowym klimacie Hotelu Tobaco. Dołącz do nas i rozpocznij dzień od dawki inspiracji – bo tu biznes smakuje wyjątkowo!
#RelacjeSpotykająSięwŁodzi
Sprawdź nadchodzące edycje wydarzenia i kup bilet już teraz!
25 listopada 2025
Anna Kalinowska
Przed nami wystąpienie Anny Kalinowskiej – ekspertki, która od lat przekracza schematy w rozwoju przywództwa i odkrywaniu talentów. Spotkanie „Jak uczyć się szybciej, niż zmienia się świat” to nie kolejna lekcja o zmianie – to wyzwanie, inspiracja i zastrzyk odwagi dla każdego, kto chce nadążyć za zmieniającym się światem… albo wyprzedzić go o krok!
Dowiesz się:
- Dlaczego „learning agility” to dziś najważniejsza supermoc liderów i całych zespołów.
- Jak odwrócić swoje myślenie, by uczenie się stało się ekscytującą grą, a nie przykrym obowiązkiem.
- Co sprawia, że jedni ludzi potrafią odnaleźć się w chaosie, a inni ciągle tęsknią za „stabilną rzeczywistością”.
- W jaki sposób szybkie uczenie się potrafi radykalnie zwiększyć Twoją wartość zawodową i osobistą.
- Zaskoczymy Cię świeżym spojrzeniem na rozwój, praktycznymi narzędziami i bardzo osobistymi historiami. Jeśli nie boisz się wyzwań i chcesz zbudować przewagę jutra – nie może Cię zabraknąć!
A prócz śniadania dostajesz dawkę wiedzy, wymianę doświadczań
i poszerzanie sieci kontaktów. Nie daj się namawiać... :)
Te wydarzenia już za nami!
_
25 września 2025
Ilona Bałdyga
Już na koniec września naszą ekspertką będzie Ilona Bałdyga. Radca Prawny, której nie obce są zawiłe tematy prawne.
Hejt, nieprawdziwe opinie, pomówienia w internecie... Ilona odpowie na pytanie jak skutecznie chronić dobre imię firmy w sieci?
BIO EKSPERTA: "Jestem radcą prawnym i w mojej praktyce zajmuję się przede wszystkim obsługą prawną podmiotów gospodarczych. Koncentruję się na sprawach z zakresu prawa gospodarczego, karnego gospodarczego, bankowego, prawa rynków kapitałowych, cywilnego, prawa pracy i umów.
Moje doświadczenie obejmuje współpracę z kancelariami prawnymi oraz pracę dla banków i domów maklerskich. Wspierałam też inne, mniejsze podmioty od strony zapewnienia zgodności ich działalności z wymogami prawnymi i wymogami organów nadzoru."
Cena biletu wynosi tylko 60 PLN - to tyle, ile kosztuje hotelowe śniadanie.
A prócz śniadania dostajesz dawkę wiedzy, wymianę doświadczań
i poszerzanie sieci kontaktów. Nie daj się namawiać... :)
9września 2025
Kamil Porembiński
09.09.2025 Ekspertem był Kamil Porembiński. W swoim wystąpieniu "121.77 zł wystarczy, żeby przejąć Twoją firmę i social media! Czyli o tym jak łatwo dajemy się zhackować" przybliżyl uczestnikom temat cyberbezpieczeństwa - na co powinniśmy zwracać uwagę w sieci i jak w dzisiejszych czasach działają internetowi oszuści.
Kamil to zdecydowanie ekspert w swojej dziedzinie - w niesztampowy sposób przybliży uczestnikom zagadnienia związane z bezpieczeństwem w sieci. Upierdliwy, ale potrzebny - tak w kilku słowach można opisać Kamila Porembińskiego, który od dwudziestu lat pomaga małym i dużym firmom w ulepszaniu ich biznesu, dzięki technologii.
Uczestnicy wyszli poruszeni i przejęci, a temat cyber bezpieczeństwa przejął networkingowe rozmowy.
24 kwietnia 2025
Joanna Hirsz
Naszym ekspertem była Joanna Hirsz w swoim wystąpieniu "Razem w sztafecie po złoto. Jak stworzyć mistrzowskie doświadczenie klienta?".
Poprowadziła Gości w pełną energii podróż przez świat klientocentryczności, która jest niezbędnym dziś warunkiem rozwoju firmy. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak budować spójne doświadczenia klienta, efektywnie przekazywać "pałeczkę" między zespołami i unikać potknięć, które mogą wywrócić nasz wspólny bieg lojalność i zadowolenie klientów.